Za jak dlouho mi zboží doručíte?
Zboží doručíme nejdříve druhý pracovní den od přijetí Vaší e-shopové objednávky. Budete kontaktován dispečerem, který Vám nabídne datum a čas doručení. Zboží doručíme mezi 9-20 hodinou ve 3 hodinovém rozmezí.
V případě zboží zakoupeného na prodejně si termín dopravy domluvíte na dispečinku Sconta, přes poptávkový formulář nebo telefonicky (kontakt dle pobočky) .
Budu mít kontakt na posádku?
Ano, kontakt na posádku obdržíte v SMS zprávě, vždy den před doručením zboží.
Jak mohu zaplatit zboží a následné služby?
Pokud máte zboží na dobírku (objednávka přes e-shop), zaplatíte při doručení posádce. Upřednostňujeme platbu kartou. Každá naše posádka je vybavena platebním terminálem. Samozřejmě je možné platit také v hotovosti.
Pokud máte zboží zakoupené na prodejně, preferujeme uhrazení služeb v hotovosti, na dispečinku Sconta současně při domluvení dopravy. V případě domluvení dopravy telefonicky, je možné uhradit služby posádce, při doručení zboží.
Je možné vynést zboží až do bytu?
Ano, výnos zboží je možné domluvit s dispečerem (kontakt dle pobočky) . Zákazník je povinen přizpůsobit prostor k bezpečnému pronesení zboží, aby nedošlo k jeho poškození či poškození Vašeho majetku. Pokud takto nebude učiněno, posádka má právo výnos odmítnout/nedokončit. Dopravou se rozumí doručení zboží před první dveře/plotovou branku – pokud to podmínky na místě dovolují.
Mohu si domluvit montáž nábytku?
Ano, montáž si domluvíte s našim dispečerem (kontakt dle pobočky) , který Vám nabídne termín a čas, kdy k Vám přijede profesionální montážník. Za montáž zaplatíte na místě v hotovosti montážníkovi.
Je možné si objednat odvoz vysloužilého nábytku?
Ano, i tuto službu si u nás můžete objednat. Případnou likvidaci nahlásíte dispečerovi při domluvení termínu doručení zboží ze Sconto nebo si ji doobjednáte (kontakt dle pobočky) . Likvidaci provádíme pouze "kus za kus".
Například: dovezeme Vám novou sedací soupravu a starou sedací soupravu odvezeme k likvidaci. Stejný postup je pro ostatní nábytek.
Jak mohu zboží reklamovat?
V případě poškození zboží vyplňte, prosím, reklamační formulář na stránkách www.sconto.cz. S posádkou při doručení samozřejmě můžete provést zápis na dodací list. Zápis nenahrazuje podání reklamace.
Pokud máte další dotazy, vyplňte prosím poptávkový formulář nebo nám zavolejte (kontakt dle pobočky) . Vždy mějte připraveno číslo kupní smlouvy.
DOPORUČUJEME NAVŠTÍVIT SPŘÁTELENÉ STRÁNKY: | |
SKÚTR SERVIS HAVÍŘOV | RESTAURACE ČESKÝ DŮM |
DOPORUČUJEME NAVŠTÍVIT SPŘÁTELENÉ STRÁNKY: |
SKÚTR SERVIS HAVÍŘOV |
RESTAURACE ČESKÝ DŮM |