*** DOPRAVAPLUS s.r.o. *** 
 
 
 
 ČASTÉ DOTAZY

Za jak dlouho mi zboží doručíte?

Zboží doručíme nejdříve druhý pracovní den od přijetí Vaší e-shopové objednávky. Budete kontaktován dispečerem, který Vám nabídne datum a čas doručení. Zboží doručíme mezi 9-20 hodinou ve 3 hodinovém rozmezí.

V případě zboží zakoupeného na prodejně si termín dopravy domluvíte na dispečinku Sconta, přes poptávkový formulář nebo telefonicky (kontakt dle pobočky) .

 

Budu mít kontakt na posádku?

Ano, kontakt na posádku obdržíte v SMS zprávě, vždy den před doručením zboží.

 

Jak mohu zaplatit zboží a následné služby?

Pokud máte zboží na dobírku (objednávka přes e-shop), zaplatíte při doručení posádce. Upřednostňujeme platbu kartou. Každá naše posádka je vybavena platebním terminálem. Samozřejmě je možné platit také v hotovosti.

Pokud máte zboží zakoupené na prodejně, preferujeme uhrazení služeb v hotovosti, na dispečinku Sconta současně při domluvení dopravy. V případě domluvení dopravy telefonicky, je možné uhradit služby posádce, při doručení zboží.

 

Je možné vynést zboží až do bytu?

Ano, výnos zboží je možné domluvit s dispečerem (kontakt dle pobočky) . Zákazník je povinen přizpůsobit prostor k bezpečnému pronesení zboží, aby nedošlo k jeho poškození či poškození Vašeho majetku. Pokud takto nebude učiněno, posádka má právo výnos odmítnout/nedokončit. Dopravou se rozumí doručení zboží před první dveře/plotovou branku – pokud to podmínky na místě dovolují.

 

Mohu si domluvit montáž nábytku?

Ano, montáž si domluvíte s našim dispečerem (kontakt dle pobočky) , který Vám nabídne termín a čas, kdy k Vám přijede profesionální montážník. Za montáž zaplatíte na místě v hotovosti montážníkovi.

 

Je možné si objednat odvoz vysloužilého nábytku?

Ano, i tuto službu si u nás můžete objednat. Případnou likvidaci nahlásíte dispečerovi při domluvení termínu doručení zboží ze Sconto nebo si ji doobjednáte (kontakt dle pobočky) . Likvidaci provádíme pouze "kus za kus".

Například: dovezeme Vám novou sedací soupravu a starou sedací soupravu odvezeme k likvidaci. Stejný postup je pro ostatní nábytek.

 

Jak mohu zboží reklamovat?

V případě poškození zboží vyplňte, prosím, reklamační formulář na stránkách www.sconto.cz. S posádkou při doručení samozřejmě můžete provést zápis na dodací list. Zápis nenahrazuje podání reklamace.

 

Pokud máte další dotazy, vyplňte prosím poptávkový formulář nebo nám zavolejte (kontakt dle pobočky) . Vždy mějte připraveno číslo kupní smlouvy.


 


©2021 DOPRAVA Plus s.r.o & BIKOCOM
Aktualizováno: 21.11.2024 00:56:19
 
DOPORUČUJEME NAVŠTÍVIT SPŘÁTELENÉ STRÁNKY:
SKÚTR SERVIS HAVÍŘOVRESTAURACE ČESKÝ DŮM
DOPORUČUJEME NAVŠTÍVIT SPŘÁTELENÉ STRÁNKY:
SKÚTR SERVIS HAVÍŘOV
RESTAURACE ČESKÝ DŮM